A Souldropsmárka néven megalkotott magyar mosószercsalád dizájnja a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján, a Clio Awards-on megkapta a csomagolás-design kategória ezüst díját.
Az 1959-ben alapított Clio Awards a világ egyik meghatározó, nemzetközi reklámversenye. A szakmai zsűriben ott ülnek a nagy márkák Saatchi & Saatchi, McCannWorldgroup, Microsoft, Getty Images és az Unilever csúcsvezetői. Összesen 15 kategóriában osztanak arany, ezüst- és bronz díjat).
A díj azért is jelentős, mert magyar márkát – a díj eddigi történetében – még soha nem jutalmaztak a Clio Awards-on.
A mosószercsaláddal kapcsolatban korábban megjelent hírünk:
New Yorkban díjazták a Hiventures növekedési programjának egyik csillagát – ezüst díjat nyert a Souldrops dizájnja a Clio Awardson! – HIVENTURES– 2017. október 11.