A szellemi tulajdon védelme
 

Létezik megoldás a felesleges sorbanállás elkerülésére

A A A    Nyomtatható verzió

A szolgáltatási szektor valamennyi szegmenségben kitűnően alkalmazható a Linistry néven megalkotott, innovatív, digitális ügyfélhívó, sorkezelési megoldás. A szolgáltatás egyik legfontosabb célja az ügyfélelégedettség erősítése. Ennek érdekében összehangoltan kezeli a betérő ügyfeleket és az időpontfoglalásokat, ebből kifolyólag hatékonyan csökkenti a tétlen helyszíni várakozást.

A Linistry integrált megoldásának köszönhetően végleg leváltható a sorban állás és a várakozás eddig megszokott és gyakran kényelmetlen menete. Az innovatív rendszer rugalmasságának köszönhetően lehetőség nyílik a speciális igények kielégítésére, a folyamatok finomhangolására.

Mit kínál a Linistry?

KÉNYELMES BEJELENTKEZÉS: Akár a helyszínen, akár távolról (pl. otthonról) is, az ügyfeleknek nem kell sorban állniuk.

AJÁNDÉK SZABADIDŐ: Várakozás virtuális sorban. Az ügyfél szabadon rendelkezik saját idejével.

ÉRTESÍTÉS MEGFELELŐ IDŐBEN: A távolról várakozó értesítést kap, ha közeledik az időpontja. A helyszínen várakozók a kihelyezett kijelzőkön követhetik a sor alakulását.

MINDEKÖZBEN A HÁTTÉRBEN: A rendelkezésre álló adatok alapján a rendszer előre tudja, mikor számíthat több ügyfélre, jelzi, milyen időszakokban van szükség több munkatársra, ami hozzájárul a hatékonyabb munkaszervezéshez, illetve gyorsjelentéseket is küldhet, amelyben üzletileg is fontosinformációkkal látja el az illetékeseket.

 

Forrás:

Linistry - https://landing.linistry.com/hu

Kép forrása: https://www.facebook.com/pg/Linistry/posts/