A szolgáltatási szektor valamennyi szegmenségben kitűnően alkalmazható a Linistry néven megalkotott, innovatív, digitális ügyfélhívó, sorkezelési megoldás. A szolgáltatás egyik legfontosabb célja az ügyfélelégedettség erősítése. Ennek érdekében összehangoltan kezeli a betérő ügyfeleket és az időpontfoglalásokat, ebből kifolyólag hatékonyan csökkenti a tétlen helyszíni várakozást.
A Linistry integrált megoldásának köszönhetően végleg leváltható a sorban állás és a várakozás eddig megszokott és gyakran kényelmetlen menete. Az innovatív rendszer rugalmasságának köszönhetően lehetőség nyílik a speciális igények kielégítésére, a folyamatok finomhangolására.
Mit kínál a Linistry?
KÉNYELMES BEJELENTKEZÉS: Akár a helyszínen, akár távolról (pl. otthonról) is, az ügyfeleknek nem kell sorban állniuk.
AJÁNDÉK SZABADIDŐ: Várakozás virtuális sorban. Az ügyfél szabadon rendelkezik saját idejével.
ÉRTESÍTÉS MEGFELELŐ IDŐBEN: A távolról várakozó értesítést kap, ha közeledik az időpontja. A helyszínen várakozók a kihelyezett kijelzőkön követhetik a sor alakulását.
MINDEKÖZBEN A HÁTTÉRBEN: A rendelkezésre álló adatok alapján a rendszer előre tudja, mikor számíthat több ügyfélre, jelzi, milyen időszakokban van szükség több munkatársra, ami hozzájárul a hatékonyabb munkaszervezéshez, illetve gyorsjelentéseket is küldhet, amelyben üzletileg is fontosinformációkkal látja el az illetékeseket.
Forrás:
Linistry - https://landing.linistry.com/hu
Kép forrása: https://www.facebook.com/pg/Linistry/posts/