A Bonomi Asszisztens a Facebook üzenetküldő platformján (Messenger) működő, mesterséges intelligenciával (AI) rendelkező chatbot, aki automatizáltan beszélget az érdeklődőkkel és a vendégekkel. Az AI-nek köszönhetően az Asszisztens a legtöbb kérdésre automatikusan válaszol, de ha olyan kérdés érkezik, amit nem tud megválaszolni, azonnal e-mailben értesíti a hotel munkatársait, akik a Bonomi Dashboardon keresztül tudják megválaszolni a kérdést.
A Bonomi Asszisztens egyszerre segíti a hotel munkáját és szolgálja a vendégek kényelmét, az érdeklődők megszólításától a vendégek visszajelzéseinek a gyűjtéséig, emellett hatékonyan támogatja a kuponok és utalványok értékesítését.
A Bonomi 2019 óta van jelen a szálloda-technológiai piacon.
Az Asszisztens jelenleg angolul és magyarul tud. Folyamatos fejlesztésének része a különböző szállodai rendszerekkel való integráció kialakítása és a szövegfelismerő automatizmus tökéletesítése.
A Bonomi csapata – a járvány miatt kialakult helyzetre tekintettel – ingyen elérhetővé tette innovatív megoldását a szállodák számára. A honlapjukon elérhető kérdőív kitöltése után már egy nap alatt munkába állítható az Asszisztens.
A vis maior helyzet miatt törölt foglalások átszervezése és az újranyitás megfelelő kommunikálása a vendégek felé a chatbotalapú marketingeszköz segítségével vélhetőleg nem fogja kihívás elé állítani a hotelek munkatársait.
Forrás:
A járvány miatt nehéz helyzetbe került hoteleknek kínál segítséget egy hazai startup – startuponline.hu – 2020. április 23.
Bonomi Asszisztens weboldala: https://bonomi.io/covid/
Kép forrása: https://bonomi.io/covid/