|
Beszélgető funkcióval bővült az OMSZ életmentő alkalmazása
|
|
A Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat együttműködésében idén januárban kifejlesztett és azóta is nagy népszerűségnek örvendő ÉletMentő alkalmazás egy újabb, a beszélgetést lehetővé tévő chatbot funkcióval bővült.
A chatbotnak köszönhetően az alkalmazást érintő telepítési és felhasználási kérdések esetén gyorsabban és hatékonyabban tudnak segítséget nyújtani a felhasználóknak, valamint kérdezz-felelek formában az elsősegélynyújtás folyamatát is támogatja a funkció.
Az Országos Mentőszolgálat kiadott közleménye szerint az applikációt eddig mintegy 500 ezren töltötték le és csaknem 2500 segélyhívás érkezett ezen keresztül.
Forrás:
Már beszélgethetünk is a menő életmentő applikációval – startuponline.hu – 2020. augusztus 10.
Kép forrása: https://www.mentok.hu/ha-baj-van/eletmento-app/
|
|