A szellemi tulajdon védelme
 

Innovatív fehérneművel hódít egy magyar startup

A A A    Nyomtatható verzió

This is redy márkanéven innovatív női alsó fehérnemű válik egyre kedveltté és népszerűvé a hölgyek körében. Az új termék különlegességét az adja, hogy kiválthatók vele az eldobható menzesz eszközök és a sok szemetet termelő betétek. A redy egy olyan szuperpraktikus fehérnemű, ami önmagában használható a menzesz idején.

Minek köszönheti a sikerét? Annak, hogy számos jó tulajdonsággal rendelkezik. Rendkívül jó nedvszívó textilből készült, bőrbarát, biztonságos, mosható, rendkívül kényelmes, antibakteriális, környezetbarát, praktikus, sportoláskor és alváskor is biztonságos, akár 8-12 órán át használható.

Az innovatív női alsó alapgondolata egy fiatal mezőtúri lány, Molnár Dóra fejéből pattant ki, aki két év után egy fiatal vállalkozóval társulva megalapította közös cégüket Femmetex Hungary néven. Másfél éven keresztül tesztelték és keresték a legmegfelelőbb textileket, majd 2019 tavaszán megkezdték a jól kidolgozott innovációjuk gyártását. Termékük sikerét bizonyítja, hogy alig több mint egy év alatt 100 millió forintos árbevételre tettek szert. A cég idén elnyerte a Legsikeresebb Fiatal Vállalkozó kategória díját.

A fiatal vállalkozók jövő évi tervei között a nemzetközi és kiskereskedelmi terjeszkedés szerepel. Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Románia és Ausztria felé nyitnának.

 

Forrás:

Százmilliót már hozott a menstruációs bugyi – index.hu – 2020. október 08.

Kép forrása: https://sheabouteverything.blog.hu/