A szellemi tulajdon védelme
 

Tehetsz méh többet!

A A A    Nyomtatható verzió

A Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) regionális versenye, az Eventiada IPRA GWA idén az ENSZ fenntarthatósági céljaival összhangban írta ki pályázatait. A rangos versenyre 15 országból több száz pr-projektet neveztek a közép- és kelet-európai régióból, a Független Államok közösségéből és Közép-Ázsiából. 

A Nemzetközi PR Szövetség idei versenyén első helyezést ért el a Pressinform pr-ügynökség és a Pannon Értéktár által lebonyolított Tehetsz méh többet! kampány az éghajlatváltozás és hatásai elleni sürgős fellépés támogatása kategóriában, emellett az év négy legjobb kelet-európai kommunikációs programja közé is beválasztották. Az elmúlt két hónapban emellett a Tehetsz méh többet! kampány a legrangosabb hazai díjakból is kettőt elnyert: a CSR Hungary Díj 2021 „A legjobb környezeti felelősségvállalásért” kategóriáját, valamint a Good Doing CSR Award környezeti ügyek különdíját.

A Takarékbank, az Agrármarketing Centrum és az Országos Magyar Méhészeti Egyesület még a tavalyi évben elindította a „Tehetsz méh többet!” nagyszabású lakossági edukációs kampányát. Összefogásuk és társadalmi kampányuk célja, hogy felhívják a figyelmet a méhek ökológiai fontosságára, javítsák a mintegy 20 ezer család megélhetését biztosító méhészeti ágazat gazdasági helyzetét és versenyképességét, illetve ösztönözzék a hazai mézfogyasztást. 

 

Források:

https://www.tehetszmehtobbet.hu/

https://www.hellovidek.hu/a-honap-meze/2021/12/09/magyar-siker-nemzetkozi-dijat-nyert-a-mehek-tomeges-kipusztulasara-figyelmezteto-kampany

Kép forrása: https://www.tehetszmehtobbet.hu/