A.I. – Artificial Intelligence, azaz Mesterséges Intelligencia – fejlesztette ki a HELL magyar energiaital új ízeit, mely világszinten is rendkívüli és egyedülálló folyamat eredménye. Ez az első alkalom a világon, hogy a mesterséges intelligencia ilyen komplex termékfejlesztési folyamatot hajtott végre az energiaital-szektorban. Az új termék „HELL AI” minden elemét, szigorúan megválogatott összetevőit, dizájnját és marketingeszközeit is az A.I. tervezte.
Az A.I. az energiaitalokkal kapcsolatos átfogó ismeretei alapján megalkotta a számára tökéletes receptúrát. Három ízvariációt készített, többek között vitaminokkal, aminosavakkal és gyógynövénnyel is gazdagította saját energiaitalát és gondoskodott az élelmiszeripari jogszabályok, pl. az EFSA (Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság) ajánlások, valamint az NRV (ajánlott napi bevitel) betartásáról, optimalizálásról is.
A fejlesztés során nem csak abból indult ki, hogy mit várnak el az emberek egy energiaitaltól, hanem kiemelt célja volt, hogy minél jobb és finomabb italt hozzon létre.
A receptúra szigorúan titkos, ennek levédésére is az A.I. adott javaslatot.
A mesterséges intelligencia egy New York-i vállalat technológiája segítségével digitalizálta, azaz meg is kóstolta mindhárom italát, majd prediktív intelligenciával, rengeteg adat és statisztika elemzése után választotta ki a két gyümölcsös – tutti-frutti és a berry-blast – ízeket.
Az új termék Szikszón, Európa egyik legmodernebb italgyártó gépsorain készül, és a már megszokott, hagyományos csatornákon jut el a vásárlókhoz. Július közepétől hazánkban, ezt követően pedig a HELL több mint 60 export országában is kapható lesz.
Forrás:
https://www.hellenergy.com/magyar-vilagszenzacio/?fbclid=IwAR2Byi9uDKd4aMATW7mwzsQ03JQ9loN2LQDIvFrxwq5xaph5qpGum5PWzuU
Kép forrása:
https://www.facebook.com/hellenergy?locale=hu_HU